https://www.madoors.com.tr/sartname/hidrolik-mantar-bariyer-sartnamesi
MADOORS SİSTEM GRUP HİDROLİK MANTAR BARİYER ŞARTNAMESİ
- MANTAR BARİYERLERİN YÜKSELEN KISIMLARI SİLİNDİR ŞEKLİNDE, 170 -227 MM ( İSTEĞİNİZE GÖRE SEÇİNİZ LÜTFEN ) (+/-%10) ÇAPINDA, 8 MM ( +/-%0) ET KALINLIĞINDA SOĞUK ÇEKME DİKİŞSİZ ÇELİK BORUDAN İMAL EDİLECEKTİR. ÜST ŞAPKALARI 210 MM (+/-%10) ÇAPINDA VE MİNİMUM 15 MM KALINLIĞINDA ÇELİKTEN İMAL EDİLECEKTİR. ŞAPKALARIN MALZEMESİ PLASTİK, DEMİR DÖKÜM VE YA ALÜMİNYUM OLMAYACAKTIR.
- BARİYERLER ÜST KONUMDA İKEN KOT YÜKSEKLİĞİ 500 MM OLACAKTIR.
- TOPLAM 2 / 3 / 4 / 5/ 6 / --- 10 ( İSTEĞİNİZE GÖRE SEÇİNİZ LÜTFEN ) ADET KOMBİNE ÇALIŞAN MANTAR BARİYER BİR BÜTÜN HALİNDE AÇILIP KAPANACAKTIR.
- MANTAR BARİYERLERİN TOPRAĞA GÖMÜLECEK BORULARI 210 MM (+/-%10) MM ÇAPINDA VE 10 MM (+/-%10) MM ET KALINLIĞINDA SOĞUK ÇEKME DİKİŞSİZ ÇELİK BORUDAN İMAL EDİLECEKTİR VEYA PASLANMAZ KROM NİKEL ÇELİK OLMALIDIR. ( İSTEĞİNİZE GÖRE SEÇİNİZ LÜTFEN )
- TÜM METAL YÜZEYLER DALDIRMA GALVANİZLE KAPLANACAKTIR VEYA PASLANMAZ KROM NİKEL ÇELİK OLMALIDIR. ( İSTEĞİNİZE GÖRE SEÇİNİZ LÜTFEN )
- MANTAR BARİYERLERDE ARAÇLARIN YÜKÜNDEN EZİLMEYECEK VE DARBELERDEN ETKİLENMEYECEK TOZ KEÇESİ VE TOZ KEÇESİ BİLEZİĞİ OLACAKTIR.
- 500 MM KOT YÜKSEKLİĞİNDEKİ 25.000 JOULE’LİK BİR DARBEDE %75 HASARSIZLIK KOŞULU İÇİN, BELİRTİLEN KALINLIK, YÜKSEKLİK VE MALZEME DEĞERLERİNE HAİZ OLMALIDIR.
- MANTAR BARİYERLER AYNI ANDA AÇILIP KAPANMALIDIR. MANTAR BARİYERLER ARASINDA ÇALIŞMA SIRASINDA KABUL EDİLEBİLİR FARK EN FAZLA 20 MM ‘Yİ GEÇMEMELİ, TAM AÇILMA VE KAPANMA SIRASINDA YÜKSEK VE DÜŞÜK SEVİYEDE (MAX 20 MM) KALABİLECEK BARİYER SİSTEM TARAFINDAN KALİBRE EDİLEBİLMELİDİR.
- PLC (ANAKART); MİCROİŞLEMCİ MİMARİSİ İLE TASARLANMIŞ OLMALI, DEĞİŞİK DİJİTAL VE ANALOG ELEMANLAR BAĞLANABİLİR VE DEĞİŞKEN KULLANIM TİPLERİNE GÖRE AYARLANABİLİR OLMALIDIR.
- UZAKTAN KUMANDA, ACCESS SİSTEM, BUTON, KART, JETON, DİJİTAL VE ANOLOG TÜM PULSELER İLE UYUMLU ÇALIŞMALIDIR.
- SİSTEM ELEKTRİK MOTORU 220 VAC VEYA 380 VAC. 4 KW 50HZ OLMALIDIR.
- CPU (ANAKART) ÜZERİNDE GERÇEK ZAMAN SAATİ MOTOR KORUMA SÜRESİ İLE ALT VE ÜST LİMİT OLMADAN DA ÇALIŞABİLME ÖZELLİĞİ BULUNMALIDIR.
- CPU ÜZERİNDE FLAŞÖR LAMBA ÇIKIŞI, LAB DEDEKTÖR ÇIKIŞI, UZAKTAN KUMANDA ÇIKIŞI, ÖN VE ARKA FOTOSEL ÇIKIŞI BULUNMALIDIR.
- MOTOR, SELENOİD VALFLER VE CPU İÇİN AYRI SİGORTALAMA YAPILMALIDIR.
- MOTOR İÇİN TERMİKSEL KORUMA KONULMALIDIR.
- ÇALIŞMA HİDROLİK BASINÇI HASSAS AYARLANABİLİR ŞEKİLDE YAPILMALIDIR.
- UZUN SÜRE ÜST KONUMDA BEKLEMEDE MANTAR BARİYERLERİN SEVİYE KAYBINI VE AŞAĞI DÜŞMESİNİ ÖNLEYEN HİDROLİK KİLİT SİSTEMİ KONULMALIDIR.
- TÜM HİDROLİK ELEMANLAR VE POMPA İLGİLİ NORMLARA UYGUN OLMALIDIR. ÇİN MALI OLMAMALIDIR.
- HİDROLİK HORTUMLAR ÇİFT SARMAL ÇELİK TELLİ, İÇ VE DIŞTAN KAUÇUK İZOLELİ VE YER ALTI TİPİ KULLANILACAKTIR. METAL VE BAKIR BORU KULLANILMAYACAKTIR.
- AÇILMA VE KAPANMA SÜRESİ 4-8 SN ARASI AYARLANABİLİR OLACAKTIR.
- 1-128 SN ARASI AYARLANABİLİR OTOMATİK KAPANMA SÜRESİ OLACAKTIR.
- ÖN VE ARKA FOTOSELİ VEYA LOOP DEDEKTÖRÜ KONUM OLARAK AYIRABİLME ÖZELLİĞİ BULUNACAKTIR.
- SİSTEM ELEKTRİK KESİNTİSİNDE MANUEL EL VANASI İLE BOŞA GEÇİREBİLMELİDİR.
- ELEKTRİK KESİNTİSİNDE İSTEĞE BAĞLI HİDROLİK EL POMPASI İLE AŞAĞI VE YUKARI MANUEL HAREKET VEREBİLMELİDİR.
- MANTARLAR ÜST ŞAPKASINDA BULUNAN POWER LED AYDINLATMA İLE GECE ORTAMINDA RAHAT GÖRÜLEBİLMELERİ SAĞLANMALIDIR.
- SİSTEM -20 / +60 DERECE ARASI SICAKLIKLARDA ÇALIŞABİLMELİDİR.
- SİSTEMİN YAĞ BASINÇ SAATİ, YAĞ SICAKLIK GÖSTERGESİ VE YAĞ SEVİYE GÖSTERGESİ OLMALIDIR.
- HİDROLİK VE ELEKTRİKLİ TÜM AKSAM METAL BİR KABİN İÇİNDE OLMALIDIR.
- SİSTEM 220/380 VAC /50 HZ (+/- %20) ŞEBEKE VOLTAJI İLE ÇALIŞABİLİR OLMALIDIR.
- KULLANILAN HİDROLİK HORTUMLAR ÇİFT KATLI SARMAL ÇELİK TELLİ OLUP, İÇTEN BASINCA DAYANIKLI KAUÇUK, DIŞTAN ANTİKRON ÖZELLİĞE SAHİP KAUÇUK İLE KAPLI ÖZEL İTHAL HORTUM OLACAKTIR. HORTUMLAR 250 BAR HİDROLİK BASINCA DAYANIKLI OLMALIDIR.
- SİSTEMİN ELEKTRİK KONTROL PANOSU AYRI BİR IP 65 FİBER PANO İLE HİDROLİK ÜNİTE KABİNİ İÇERİSİNDE OLACAKTIR.
- SİSTEMİ KONTROL EDEN PLC ÜNİTE TÜRKÇE MENÜ İLE LCD EKRANDAN BASİT ARIZALARI KULANICIYA BİLDİRMELİDİR. ( ÖRN : FAZ EKSİK , MOTOR BAŞINÇ ÜRETMİYOR , TERMİK ATIK , MOTOR AŞIRI ISINDI , FOTOSEL VEYA LOOP DEDEKTÖR DEVRE DIŞI VB. )
- MANTAR BARİYER SİSTEMİ İSTENİRSE ARAÇ ALTI GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİNE BAĞLANABİLMELİDİR. ARAÇ ALTI TARAMA SİSTEMİ YASAKLI ARAÇ PLAKASI VEYA ARAÇ ALTINDA OTOMATİK OLARAK YASAKLI MADDE TESPİT ETTİĞİNDE MANTAR BARİYER SİSTEMİ AÇIK İSE 1SN. DE ACİL OLARAK MANTAR BARİYERİ YUKARI KALDIRACAK NİZAMİYE GİRİŞİNİ MAKSİMUM GÜVENLİĞE ALACAKTIR . ARAÇ ALTI TARAMA SİSTEMİ EKRANINDA DİKKAT YASAKLI MADDE VE ARAÇ SESLİ VE GÖRSEL İKAZINI VERECEKTİR.
- MANTAR BARİYER KUMANDA BUTONU DİGİTAL DOKUNMATİK EKRAN OLMALI MANTAR BARİYER BU DOKUNMATİK EKRAN ÜZERİNDEN ACILIP KAPANMALI AYRICA MANTAR BARİYER PANOSU YANINDA GİTMEDEN TÜM AYARLAR BU DİGİTAL BUTON ÜZERİNDEN YAPILAMABİLMELİDİR. ( ÖRN: OTOMATİK KAPANMA AÇIK - KAPALI , OTOMATİK KAPANMA SÜRESİ 1-128 SN. ARASI AYARLAMA İMKANI , FOTOSEL LOOP DEDEKTÖR AKTİF - PASİF , MOTOR ÇALIŞMA SÜRESİ AYARI VB. )