https://www.madoors.com.tr/sartname/hidrolik-zemin-ustu-yer-tuzagi-sartnamesi
ZEMİN ÜSTÜ KASİS TİP HİDROLİK OTOMATİK ARAÇ KAPANI GENEL ÖZELLİKLERİ
- ZEMİN ÜSTÜ MEKANİK KAPAN BARİYER 1 ER METRE PARÇALAR HALİNDE OLACAKTIR.
- KAPAN BARİYER PARÇALARI BİRBİRİNE EKLENEBİLİR KANALLARA SAHİP OLACAKTIR.
- ARAÇ KAPANI , ÜZERİNDEN İZİNSİZ GEÇEN ARAÇLARIN LASTİKLERİNİ PATLATMAK SURETİ İLE DURDURACAKTIR.
- TERS YÖNDEN GİRİŞTE ŞİŞLER LASTİĞİN TEMASINDA ARAÇ YÖNÜNE YATMAYACAK AÇIYA SAHİP OLACAKTIR. (46 DERECE YADA DAHA ÜSTÜ)
- KAPAN YÜZEYİ PASLANMAYA KARŞI ELEKTRO GALVANİZ İLE KAPLANACAKTIR.
- ARAÇ KAPANI ST 37 VEYA ÜSTÜ ÇELİK MALZEMEDEN İMAL EDİLECEKTİR.
- ZEMİN ÜSTÜ KAPAN PALETLERİN GENİŞLİĞİ MİN. 40 CM , ZEMİNDEN OLAN YÜKSEKLİK MAKSİMUM 8 CM OLMALIDIR.
- ZEMİN ÜSTÜ KAPANLARIN ŞİŞLERİNİN ET KALINLIĞI MİNİMUM 8 MM , ŞİŞ ARALIĞI MAKSİMUM 10 CM OLACAKTIR.
- ŞİŞLER ISIL İŞLEM GÖRMÜŞ ST 37 ÇELİK OLACAKTIR.
- PALETLER 17,5 TON AKS YÜKÜNE DAYANIKLI OLACAK ŞEKİLDE İMAL EDİLECEKTİR.
- PALETLER CNC PLAZMA TEZGAHINDA BÜTÜN BİR SAÇ PLAKADAN İÇİ KESİLEREK İŞLENECEKTİR.
- KAPAN ŞİŞLERİNİN ALTINDA 10 MM. ALIRLIK PLAKALARI GAZ ALTI KAYNAK İLE KAYNATILACAKTIR. ŞİŞLER KESİNLİKLE BU PLAKALARI ARAÇ GEÇİŞİNDE KIRIP GERİ DÖNME YAPMAYACAK ARAÇ LASTİKLERİNİ ARIZADAN ÖTÜRÜ PATLATMAYACAKTIR.
- ŞİŞLERİN MERKEZİNDEN GEÇEN TRANSMİSYON MİLİ MİNİMUM MİNİMUM 14 MM ÇAPINDA OLMALIDIR.
- KAPAN BARİYER BİTİŞ KÖŞELERİ DÖNÜŞLÜ OLUP 10 MM. ÇELİKDEN İMAL EDİLECEKTİR.
- ZEMİN ÜSTÜ KASİS KAPAN BARİYERİN ANA GÖVDESİ 10 MM. ST 37 ÇELİK OLACAKTIR. ZEMİN ÜSTÜ KAPAN BARİYER HİDRO-OTOMATİK ÜNİTE ŞARTNAMESİ
- KAPAN BARİYERLERİN ŞİŞLERİ AYNI ANDA AÇILIP KAPANMALIDIR.
- PLC (ANAKART); MİCROİŞLEMCİ MİMARİSİ İLE TASARLANMIŞ OLMALI, DEĞİŞİK DİJİTAL VE ANALOG ELEMANLAR BAĞLANABİLİR VE DEĞİŞKEN KULLANIM TİPLERİNE GÖRE AYARLANABİLİR OLMALIDIR.
- UZAKTAN KUMANDA, ACCESS SİSTEM, BUTON, KART, JETON, DİJİTAL VE ANOLOG TÜM PULSELER İLE UYUMLU ÇALIŞMALIDIR.
- SİSTEM ELEKTRİK MOTORU 220 VAC VEYA 380 VAC. 4 KW 50HZ OLMALIDIR.
- CPU (ANAKART) ÜZERİNDE GERÇEK ZAMAN SAATİ MOTOR KORUMA SÜRESİ İLE ALT VE ÜST LİMİT OLMADAN DA ÇALIŞABİLME ÖZELLİĞİ BULUNMALIDIR.
- KAPAN BARİYER PANOSU CPU ÜZERİNDE FLAŞÖR LAMBA ÇIKIŞI, LAB DEDEKTÖR ÇIKIŞI, UZAKTAN KUMANDA ÇIKIŞI, ÖN VE ARKA FOTOSEL ÇIKIŞI BULUNMALIDIR.
- MOTOR, SELENOİD VALFLER VE CPU İÇİN AYRI SİGORTALAMA YAPILMALIDIR.
- MOTOR İÇİN TERMİKSEL KORUMA KONULMALIDIR.
- ÇALIŞMA HİDROLİK BASINÇI HASSAS AYARLANABİLİR ŞEKİLDE YAPILMALIDIR.
- UZUN SÜRE ÜST KONUMDA BEKLEMEDE KAPAN BARİYERLERİN ŞİŞLERİNDE SEVİYE KAYBINI VE AŞAĞI DÜŞMESİNİ ÖNLEYEN HİDROLİK KİLİT SİSTEMİ KONULMALIDIR.
- TÜM HİDROLİK ELEMANLAR VE POMPA İLGİLİ NORMLARA UYGUN OLMALIDIR. ÇİN MALI OLMAMALIDIR.
- HİDROLİK HORTUMLAR ÇİFT SARMAL ÇELİK TELLİ, İÇ VE DIŞTAN KAUÇUK İZOLELİ VE YER ALTI TİPİ KULLANILACAKTIR. METAL VE BAKIR BORU KULLANILMAYACAKTIR.
- AÇILMA VE KAPANMA SÜRESİ 2-5 SN ARASI AYARLANABİLİR OLACAKTIR.
- 1-128 SN ARASI AYARLANABİLİR OTOMATİK KAPANMA SÜRESİ OLACAKTIR.
- ÖN VE ARKA FOTOSELİ VEYA LOOP DEDEKTÖRÜ KONUM OLARAK AYIRABİLME ÖZELLİĞİ BULUNACAKTIR.
- SİSTEM ELEKTRİK KESİNTİSİNDE MANUEL EL VANASI İLE BOŞA GEÇİREBİLMELİDİR.
- ELEKTRİK KESİNTİSİNDE İSTEĞE BAĞLI HİDROLİK EL POMPASI İLE AŞAĞI VE YUKARI MANUEL HAREKET VEREBİLMELİDİR.
- SİSTEM -20 / +60 DERECE ARASI SICAKLIKLARDA ÇALIŞABİLMELİDİR.
- SİSTEMİN YAĞ BASINÇ SAATİ, YAĞ SICAKLIK GÖSTERGESİ VE YAĞ SEVİYE GÖSTERGESİ OLMALIDIR.
- HİDROLİK VE ELEKTRİKLİ TÜM AKSAM METAL BİR KABİN İÇİNDE OLMALIDIR.
- SİSTEM 220/380 VAC /50 HZ (+/- %20) ŞEBEKE VOLTAJI İLE ÇALIŞABİLİR OLMALIDIR.
- KULLANILAN HİDROLİK HORTUMLAR ÇİFT KATLI SARMAL ÇELİK TELLİ OLUP, İÇTEN BASINCA DAYANIKLI KAUÇUK, DIŞTAN ANTİKRON ÖZELLİĞE SAHİP KAUÇUK İLE KAPLI ÖZEL İTHAL HORTUM OLACAKTIR. HORTUMLAR 250 BAR HİDROLİK BASINCA DAYANIKLI OLMALIDIR.
- SİSTEMİN ELEKTRİK KONTROL PANOSU AYRI BİR IP 65 FİBER PANO İLE HİDROLİK ÜNİTE KABİNİ İÇERİSİNDE OLACAKTIR.
- SİSTEMİ KONTROL EDEN PLC ÜNİTE TÜRKÇE MENÜ İLE LCD EKRANDAN BASİT ARIZALARI KULANICIYA BİLDİRMELİDİR. ( ÖRN : FAZ EKSİK , MOTOR BAŞINÇ ÜRETMİYOR , TERMİK ATIK , MOTOR AŞIRI ISINDI , FOTOSEL VEYA LOOP DEDEKTÖR DEVRE DIŞI VB. )
- KAPAN BARİYER SİSTEMİ İSTENİRSE ARAÇ ALTI GÖRÜNTÜLEME SİSTEMİNE BAĞLANABİLMELİDİR. ARAÇ ALTI TARAMA SİSTEMİ YASAKLI ARAÇ PLAKASI VEYA ARAÇ ALTINDA OTOMATİK OLARAK YASAKLI MADDE TESPİT ETTİĞİNDE MANTAR BARİYER SİSTEMİ AÇIK İSE 1SN. DE ACİL OLARAK MANTAR BARİYERİ YUKARI KALDIRACAK NİZAMİYE GİRİŞİNİ MAKSİMUM GÜVENLİĞE ALACAKTIR . ARAÇ ALTI TARAMA SİSTEMİ EKRANINDA DİKKAT YASAKLI MADDE VE ARAÇ SESLİ VE GÖRSEL İKAZINI VERECEKTİR.
- HİDROLİK KAPAN BARİYER KUMANDA BUTONU DİGİTAL DOKUNMATİK EKRAN OLMALI KAPAN BARİYER BU DOKUNMATİK EKRAN ÜZERİNDEN ACILIP KAPANMALI AYRICA KAPAN BARİYER PANOSU YANINDA GİTMEDEN TÜM AYARLAR BU DİGİTAL BUTON ÜZERİNDEN YAPILAMABİLMELİDİR. ( ÖRN: OTOMATİK KAPANMA AÇIK - KAPALI , OTOMATİK KAPANMA SÜRESİ 1-128 SN. ARASI AYARLAMA İMKANI , FOTOSEL LOOP DEDEKTÖR AKTİF - PASİF , MOTOR ÇALIŞMA SÜRESİ AYARI VB. )